söndag 8 januari 2012

Flasha stashen

I början av varje år brukar jag gå igenom min stash och "flasha" den på ravelry. Men på sistone har min stash vuxit sig så stor att det mest bara känns skämmigt. Men ändå måste jag gå igenom och se efter att den inte fått någon ohyra, plus att jag vill gå igenom för att se vad jag har och kanske plocka ut sånt som inte längre känns lockande att sticka med, eller sånt som jag helt enkelt inte är så glad för. Sånt kan man ju sälja eller ge bort ...

Så här såg det ut tidigare i dag när jag höll på med det. Som tur är har jag en sympatisk och mycket förstående man som ställer upp på en bild med "Det bästa jag har"-tema :)

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh, det var en fin bild!
Men, oj, du har verkligen mycket garn!
Klokt att gå igenom regelbundet, göra lite fynd och även rensa ut.

I det blå huset sa...

Jisses vad garn du har...men det hjälper väl inte...nytt vill man köpa ändå...

Margita sa...

Tack för tipset jag fick det här garnet i ett sockgarnsbyte och tyckte inte att det passade till sockar.

Jag ser att du har en shop på Etsy är det svårt att göra en själv och kan man sälja någonting där?

Monica sa...

Oj du kan nog öppna affär! Men akta så ingen köper mannen ;-)
Och du, tack för garnet!

Barbro Heikinmatti sa...

Stashhimmeln :)

Profillänk på Facebook